Історія інновацій та відкриттів: як розвивався найпопулярніший бренд презервативів

30 жовтня 2023, 17:00
Читать новость на русском
СПЕЦПРОЄКТ

Історії найяскравіших брендів часто починаються з величезної віри у свою справу та бажання змінити світ. Історія Durex® – одна із таких.

Вона розпочалася в далекому 1915 році, коли у Лондоні заснували компанію, що спеціалізувалася на виробленні господарських гумових виробів. Та вже невдовзі все змінилося. І невеличке підприємство перетворилося у потужний міжнародний бренд Durex®, що став справжнім символом інновацій у сфері контрацепції та сексуального здоров'я, інформує 24 Канал.

До теми З презервативом – інакше: спростовуємо найпопулярніший міф про бар'єрний захист

Початок історії Durex®

Історія Durex® почалася у 1915 році, коли Лайонел Альфред Джексон заснував компанію SSL International. Спершу тут виробляли товари для перукарів, зокрема рукавички, водонепроникні простирадла та захисні чохли. Паралельно компанія продавала перші презервативи, імпортовані із Німеччини. Попри гучну назву, торгівля відбувалася у невеличкому магазині, що ділив площу із тютюновою лавкою.

Проте часи змінювалися, а з ними – запити аудиторії. Прислухаючись до свого чуття та до потреб населення, Лайонел А. Джексон вирішує розширити асортимент. Проте самостійно він не наважується на запуск ще одного виробництва. Й, можливо, якби не цікавий збіг обставин, плани Джексона залишилися б нереалізованими.

Історія бренду Durex®: дивіться відео

На щастя, в тогочасному Лондоні навчалося чимало молоді, котра прагнула до експериментів. Одним із представників амбітного покоління був студент Люсіан Ландау. 17-річний юнак вивчав технологію каучуку та мріяв запустити виробництво латексних презервативів. Щоб випробувати свої сили на практиці, він починає шукати інвесторів та партнерів. Так, майбутній технолог знайомиться із Джексоном.

В партнерстві британці вирішують запускати перше в країні виробництво презервативів. У 1929 році SSL International реєструє бренд Durex®. Назва, до слова, стала похідною від Durability ("міцність"), Reliability ("надійність") та Excellence ("довершеність"). Саме ці критерії й досі вирізняють вироби бренду.

Як Durex® завойовував світ

Попри історію заснування, гідну екранізацій, найважливішою рисою Durex® стало постійне прагнення до інновацій. Компанія здійснила не одну революцію у світі бар'єрних контрацептивів.

Частина із них припала на 50-ті роки. Тоді Ландау встановив на виробництві автоматизовані машини із виробничими лінями. Завдяки їм у 1954 році компанія змогла виробляти кожного тижня 2,5 мільйон штук кондомів. А до середини 1960-х років Durex® продемонстрував найбільші виробничі потужності презервативів у всьому світі.

Водночас у 1950-х роках бренд випустив перші у своєму портфелі презервативи з гелем-змазкою. А в 1953 компанія йде ще далі – Durex® стає першим у світі брендом, що розробив та використав електронне тестування виробів. Цю процедуру проходять усі презервативи, що потрапляють на прилавок і в наші дні.


Durex® став символом інновацій / Фото Shutterstock

Вдосконалення не припиняються і в 1960-х роках. Тоді компанія Durex® випустила презерватив анатомічної форми, для ще більшого комфорту у використанні.

Наприкінці 90-х бренд Durex® привніс у світ ідею про те, що презервативи можуть бути кольоровими та ароматичними. А для людей з алергією на латекс було розроблено лінійку безлатексних презервативів, в якій використовується синтетичний поліуретан, розроблений компанією, ще м’якший та еластичніший, ніж натуральний латекс.

Розробка презервативів одночасно із крапками та ребрами, що забезпечують максимальну симуляцію обох партнерів, теж належить Durex®. В наш час наявність такої продукції здається базовою, проте до 2001 року про таку опцію можна було лише мріяти.

Сьогодні в асортименті виробника є десятки різноманітних презервативів. Особливу увагу варто звернути на Durex® Intense Orgasmic. Це рельєфні презервативи з ребрами, крапками і додатковою змазкою, яка надає хвилюючі відчуття прохолоди й поколювання, для посилення яскравих моментів.

Жоден із засобів контрацепції не гарантує 100% захист від вагітності та ЗПСШ. *Реклама медичного виробу. Презервативи латексні з силіконовою змазкою DUREX® Intense Orgasmic (рельєфні, зі стимулюючим гелем-змазкою), 12 шт.Сертифікат відповідності № UA.TR.098.0016-15. Перед застосуванням ознайомтесь з інструкцією та проконсультуйтесь з лікарем.

Ще однією важливою категорією в асортименті бренду є лубриканти. Запуск цієї продукції припав на 2003 рік. Тоді Durex® вже був відомим у всьому світі, працював над глобальними дослідженнями та прямо комунікував про важливість комфорту обидвох партнерів.

Різномаїття та відвертість: якою є комунікаційна стратегія бренду

Та винаходи – лише частина успіху компанії. Інша ж – пов’язана із комунікаційною стратегією бренду. У 1970-х роках Durex® наважується на своєрідну авантюру, запускаючи рекламу своїх презервативів. Річ у тім, що в цей час тема статевого життя залишалася стигматизованою, а відверті розмови про інтим могли шокувати аудиторію. Проте компанія вирішила діяти сміливо.

Спершу презервативи рекламувалися для молодих пар, популяризуючи ідею грамотного планування сім’ї. Згодом позиціонування стало більш відвертим, Durex® напряму заявляв, що пропонує засоби захисту від хвороб, що передаються статевим шляхом, та небажаної вагітності. Внаслідок цього реклама бренду зіткнулася із суворою цензурою, особливо на Близькому Сході. Попри це стратегія виявляється правильною: компанія продовжує завойовувати світовий ринок.

В той час, коли ВІЛ та СНІД швидко поширювалися в Європі і США, виробник презервативів активно нагадував про важливість безпечного статевого акту.


Бренд намагається покращити сексуальне життя людей по всьому світу / Фото Shutterstock

Та Durex® не зупиняється лише на ідеї захисту. Відчуття партнерів теж потрапили під оптику виробника. У 1998 році науковці компанії провели та опублікували всесвітнє опитування про статеве благополуччя своєї цільової аудиторії. Це було перше подібне дослідження світового бренду.

Бренд працює над інформуванням суспільства та розвіюванням міфів і сьогодні. Durex® є голосом, що говорить про безпечний та комфортний секс, нормалізацію інтимних стосунків та радить завжди брати до уваги свої відчуття. У своїх комунікаціях бренд намагається покращити сексуальне життя людей по всьому світу.

Durex® підтримує різномаїття, самовираження та продовжує слідувати заявленій місії: робити все можливе, щоб кожен відчував свободу досліджувати себе та відкривати свою сексуальність.

Durex® виховав не одне покоління пар та став не просто брендом презервативів та лубрикантів. Він – про турботу, безпеку та інновації. Саме такий підхід дозволяє Durex® понад 90 років розробляти продукцію для безпечного статевого акту.

Жоден із засобів контрацепції не гарантує 100% захист від вагітності та ЗПСШ. *Реклама медичних виробів. Презервативи латексні з силіконовою змазкою DUREX® Classic (класичні). Сертифікат відповідності № UA.TR.098.0007-15. Перед застосуванням ознайомтесь з інструкцією та проконсультуйтесь з лікарем.