На правах реклами
glo™ призначений для повнолітніх споживачів тютюну або нікотину
Українська телеведуча Леся Нікітюк стала бренд-амбасадоркою glo™. Успішна, красива та харизматична, Леся – справжня народна суперзірка. Вона не боїться експериментувати, завжди та всюди залишається собою, з гордістю демонструючи свою індивідуальність та унікальний стиль.
Щирість і відкритість до нового об'єднують Лесю з брендом glo™, філософія якого передбачає постійний пошук, створення несподіваних поєднань і відмову від компромісів. Ця філософія втілюється у всьому, що робить бренд: стильних девайсах, що доповнюють і підкреслюють індивідуальний образ власника; багатогранному різноманітті смаків, серед яких кожен може знайти щось собі до вподоби; активностях, які щоразу виходять за рамки стандартного і надихають.
Леся Нікітюк вже підтримала один з таких надихаючих проєктів glo™, ставши BIG HERO кампанії "Місто VS Урбазаври". Ця кампанія поклала початок професійних та творчих відносин Лесі з брендом glo™ та стала стартом для більш тісної співпраці, заснованої на спільній філософії та цінностях.
Ми з брендом віримо в одне й те саме: якщо бути вірним справжньому собі, відкритим світу, вперто йти до мети та не погоджуватися на компроміси – можна жити таким життям, про яке завжди мріяв,
– прокоментувала Леся своє партнерство з glo™.
Уже зовсім скоро вийде відеоролик з Лесею Нікітюк у головній ролі. Яскрава та динамічна відеоробота привідкриє двері у вражаючий та яскравий світ hyper+. Крутий старт співпраці бренда glo™ і народної зірки Лесі Нікітюк говорить про те, що від бренда можна очікувати багато цікавого. Стежте за новинами на офіційній сторінці glo™ в Instagram @glo_ukraine.