Уособленням колекції став образ дівчини, закоханої в себе і Італію, красуні, яка любить яскраві кольори, квіти, окуляри в оригінальних оправах і каменях.
Основною тематикою шоу і самої лінійки стали гральні карти. Саме тому на сукнях, костюмах, блузках та інших речах ми побачили стільки гральних карт. Дами, королі, тузи, валети з страз – в таких нарядах дизайнери хочуть бачити покоління мілленіалів ( через що перший ряд шоу Dolce & Gabbana віддали двадцятирічним).
Читайте також: Парад зірок: Versace запросили на подіум легендарних моделей 90-тих
На спідницях також можна було розгледіти каноллі, італійські десерти, замість гудзиків на сукнях – апельсини і лимони, а на сукнях – овочі з Кампо деї Фйорі.
Весь подіум шоу також був декорований картами. Як відзначили гості шоу, запрошення теж прикрашалися ілюстраціями карт.