Платформа Lyst на своєму офіційному сайті створює рейтинги популярності в інтернеті кожні три місяці, а в річній список об'єднує дані за всі чотири квартали.

Читайте також: Кайя Гербер, Ріанна і Гоша Рубчинський: повний список номінантів премії The Fashion Awards

Отже, наймоднішим брендом за кількістю запитів в пошукових системах і згадках в Instagram став "Gucci". Автори зазначають, що це заслужена перемога креативного директора бренду Алессандро Мікеле.

Gucci Marmont стала головною сумкою року в соціальній мережі, футболка з вінтажним логотипом бренду – найпопулярнішою річчю, а шльопанці GG Blooms Supreme – найпопулярнішою парою нового взуття.

Серед зірок найпопулярнішим творцем власної колекції одягу стала Ріанна. За інформацією джерела, після виходів речей Ріанни вони продавалися найкраще. Друге місце посіли продажі колекцій одягу Селени Гомес, а третє місце – Белли Хадід.


Ріанна