Компанія H&M співпрацює із стартапом Unspun для впровадження цього пілотного проєкту. Бренд планує використовувати технології сканування тіла, щоб виготовляти одяг індивідуально для покупця, зважаючи на його тип фігури.

Колекція, що нагадує уніформу часів Голокосту: відомий бренд потрапив у скандал

Мірки з клієнтів братимуть за допомогою 3D-сканера, який буде перетворювати розміри в шаблон. Його будуть використовувати для пошиття джинсів.

Ця інновація покликана нормалізувати обсяги виробництва, тим самим зменшивши викид вуглецю в атмосферу принаймні на 1%,
– зазначають представники Unspun.

Під іменем модного бренду Weekday компанія H&M розпочала тестування ще у вересні 2018 року. За допомогою програмного забезпечення, покупці змогли отримати не лише відповідний розмір, а й відкорегувати дизайн, розміщуючи кишені на власний розсуд. Термін пошиття індивідуальної моделі не перевищував 10 днів.

H&M почне реалізовувати проєкт у своїх магазинах наступного року. Прогнозована вартість джинс складатиме приблизно 84 євро. Покупці, що брали участь у тестовій експерименті, зізналися, що готові віддавати цю суму за належну якість.

Проєкт має підривний потенціал, справа стосується переосмислення всієї системи,
– заявила представниця бренду H&M Лора Коппен.