Львів’янка ROXOLANA стала обличчям нової кампанії Marc O'Polo Denim. Скандинавський бренд представлений в Україні fashion-ритейлером INTERTOP Ukraine.
Читайте також Zara та Bershka можуть знову відкрити свої магазини в Україні: назвали терміни
Нова колекція Off The Court поєднує у собі стрітстайл з елементами спортивного одягу. Вбрання навіяне атмосферою 90-х років. Головні меседжі колекції - енергія, молодість та бажання рухатись вперед. Кампейн буквально переносить у світ спорту і тенісу на вулиці великого міста.
25-річна співачка ROXOLANA стала уособленням основних цінностей бренду і зокрема колекції. Новий трек співачки “Сумую циклічно” став саундтреком до нової рекламної кампанії бренду.
Увесь одяг Off The Court виготовлений з екологічних матеріалів: органічної бавовни та переробленого деніму. Актуальні кольори та фасони, органічні матеріали і спортивні деталі роблять колекцію ідеальною складовою активного та стильного життя у місті.
Співачка приміряла стильний джинсовий костюм у блакитні та сині денімові квадратики, трендовий рожевий бомбер зі спідницею білого кольору, а також позувала в широких джинсах та смарагдовому бомбері.
ROXOLANA знялася в рекламі для бренду Marc O'Polo / Фото з Vogue
ROXOLANA знялася в рекламі для бренду Marc O'Polo / Фото з Vogue
ROXOLANA знялася в рекламі для бренду Marc O'Polo / Фото з Vogue
ROXOLANA знялася в рекламі для бренду Marc O'Polo / Фото з Vogue
ROXOLANA знялася в рекламі для бренду Marc O'Polo / Фото з Vogue
ROXOLANA знялася в рекламі для бренду Marc O'Polo / Фото з Vogue
ROXOLANA знялася в рекламі для бренду Marc O'Polo / Фото з Vogue