З перших днів війни в Україні набув популярності гімн Українських січових стрільців – "Ой у лузі червона калина". У центрі Києва зі зброєю в руках фронтмен гурту "Бумбокс" Андрій Хливнюк виконав цю композицію, яка дуже швидко стала вірусною.

Читайте також Брунатний – карпатські ліси, квітки – поля Київщини: колекція бренду Jul в кольорах України

Ця пісня надихнула Світлану Бевзу на створення сережок, втім ще задовго до війни. Виріб з латуні вперше було представлено на Тижні моди у Нью-Йорку, за 10 днів до повномасштабного вторгнення Росії на територію України. Світлана Бевза каже, що з калиною у неї пов’язані найтепліші спогади з дитинства.

Моя бабуся давала її кожен раз, коли в мене була застуда. Крім того, я з дитинства пам’ятаю, як гарно виглядала калина взимку, коли випадав сніг. Ніякого листя, просто дерево з червоними ягодами,
– згадує дизайнерка.

Частину коштів з продажу сережок Світлана Бевза перерахує на потреби української армії.


Моносережка від бренду Bevza / Фото з FWD

Бренд Bevza вже не вперше звертається до рослинних мотивів у своїх образах. Одним із найвпізнаваніших предметів колекцій Bevza став пшеничний колосок в сережках та кольє.

"Мода – це найкращий та найкрасивіший спосіб заявити, що Україна була і є окремою країною. Я не витрачаю багато часу на роздуми, як реалізувати натхнення в колекції, тому що це так природно, я бачу це кожен день", – зазначає дизайнерка.


Моносережка від бренду Bevza / Фото з FWD


Моносережка від бренду Bevza / Фото з FWD