Емілі Ратажковскі з’явилася у капелюсі від Руслана Багінського на Paris Fashion Week
Американська манекенниця Емілі Ратажковскі любить привертати до себе увагу стильними образами. Знаменитість приїхала на Paris Fashion Week, засвітившись у капелюсі від львівського дизайнера Руслана Багінського.
31-річна модель на один із заходів на Тижні моди в Парижі обрала ковбойський стиль, пише 24 канал. Вона одягнула широкі сині джинси та базову білу майку, доповнивши її об’ємною шкіряною курткою.
Читайте також Меган Фокс змінила колір волосся та одягнула сукню від українського бренду: розкішний вихід
Образ доповнили босоніжки чорного кольору, а головною родзинкою аутфіту став блискучий капелюх від українского бренду Ruslan Baginskiy.
Емілі Ратажовскі вже не вперше одягає капелюх від львівського дизайнера. У її гардеробі ще є чорна тепла панама, яку вона поєднувала з об’ємною байкерською курткою.
Емілі Ратажковскі одягнула капелюх від Руслана Багінського / Фото з Instagram
Емілі Ратажковскі одягнула капелюх від Руслана Багінського / Фото з Instagram
Що відомо про Руслана Багінського
Львівський дизайнер створив бренд Ruslan Baginskiy у 2015 році. У 2016 бренд представив одну зі своїх найбільш знакових моделей, якій дали назву “Baker Boy Cap». Прихильницями бренду стали всесвітньо відомі знаменитості – Джіджі Хадід, Кайя Гербер, Мадонна, Белла Хадід, Розі Гантінгон-Ватлі, Алессандра Амбросіо та багато інших.
1 липня 2019 року Руслан Багінський дебютував з кутюрною колекцією головних уборів під час Тижня високої моди в Парижі. У лютому 2020 року перша леді України Олена Зеленстка вдягла головний убір Ruslan Baginskiy на прийом до Папи Римського Франциска.
У серпні Руслан Багінський передав капелюх спеціально створений для британської королеви Єлизавети II блакитного кольору з шовковими квітами, однак Її Величність так і не встигла приміряти витвір українського дизайнера.
У перший день війни засновник бренду Ruslan Baginskiy перерахував на потреби української армії 1,5 мільйона гривень. 20 квітня Руслан Багінський запустив патріотичний дроп бейсболок. Всього за тиждень кепки з патріотичного дропу придбали на суму 1,5 мільйона гривень. Всю суму дизайнер передав до фонду Сергія Притули.