Засновники бренду Ігор та Оксана Коваленки не перестають невпинно працювати над забезпеченням плитоносок нашим бійцям. З початком війни чимало українських брендів перекваліфікувалися та замість звичного вбрання почали шити одяг та бронежилети для військових.

Дивіться також Засновник бренду Riot Division Олег Мороз служить в ЗСУ: команда допомагає військовим

Ще з початку березня бренд вишиванок прийняв рішення налагодити виробництво плитоносок, які захищатимуть наших бійців. Тоді засновники бренду закупили необхідні ліпучки, стропи, фастекси, люверси, рамки, кпопки, армовані нитки та кіперну тасьму.

На інстаграм-сторінці для прихильників показали процес створення бронежилетів, вироблення яких є складним по структурі.

Оксана Коваленко зробила фото з плитоносками та зазначила, що 410 виробів вже відправилися на передову.

"Дякуємо тим, хто долучився фінансово до нашої ініціативи, це теж внесок кожного з вас. Кожної гривні та кожного долара! Разом ми подолали рекордну суму 1285000 гривень. Єдине про що шкодуємо це те, що не змогли задовільнити 2243 запити. Це фізично важко маючи в роботі лише 410 одиниці. Однак ми не зупиняємося, покращуємо модель, зменшуємо непотрібну фурнітуру, враховуємо зауваження військових! Працюємо далі!", – написала засновниця бренду вишиванок 2KOLYORY.