Фінансують війну та вбивства: бренд Guess відкрив елітний пляж у Росії
Американський бренд Guess продовжує працювати у країні-агресорі Росії. Крім того, компанія відкриває пляжну зону в Сочі.
Цього року бренд Guess традиційно відкрив преміальні пляжі в Європі і не тільки. Відпочивальники можуть провести час на узбережжі морів на Ібіці, Канарських островах, у Лондоні, Сардинії та Росії. Про це пишуть російські пропагандистські ЗМІ, передає Fashion 24.
До слова Викиньте це назавжди: головні антитренди літа 2024
Американська компанія вирішила продовжувати підтримувати країну-агресора – Росію, та війну, яку розв'язала ця держава. Guess відкрив пляж на березі Чорного моря у Сочі у співпраці з п'ятизірковим готелем Swissôtel Resort Sochi Kamelia.
На території пляжу доступні дизайнерські шезлонги, бунгало, рушники, створені у колаборації. Цей проєкт працюватиме до кінця вересня.
Зауважимо, що бренд одягу Guess не закрив свої магазини в Росії та продовжує продавати свій одяг, розвиваючи російську економіку. Компанія навіть помножує свої інвестиції, викуповуючи частки в російському бізнесі у місцевих партнерів. Водночас бренд працює і в Україні.