До такого висновку науковці дійшли, коли проаналізували гамма-ритм, який генерувався мозком учасників дослідження, передає New York Post.
Читайте також: 5 неочевидних речей, які чоловіки вважають сексуальними в жінках
Вчені пояснили, що людей, які роблять покупки, можна розділити на дві категорії. Перша група – так звані натхненні покупці, вони купують речі, щоб підкреслити їх індивідуальність. Інші ж займаються шопінгом, щоб бути модними чи відповідати своєму оточенню.
Виявилося, що мозкові гамма-ритми "натхнених покупців" в 84 відсотках випадків показують ту ж картину, що спостерігається у людей, які займаються сексом або переможців змагань.
Видання зазначає, що шопінг може приносити навіть більше задоволення, ніж секс, проте більшість людей з другої групи швидко втомлюються і відчувають емоційне виснаження.