Зйомки кампейну проходили в Лос-Анджелесі під керівництвом відомого фотографа Майка Розенталя.
Читайте також: Ірина Шейк у золотій металевій сукні розважалась на Ібіці: фото
На фото Джексон позує в образах з нової колекції, продемонструвавши ключові тренди осені в casual-стилі: сорочки в смужку, брюки oversize із завищеною талією, ками-топи і кроп-жакети в клітку.
Було цікаво спостерігати за Періс, яка позує перед камерою. Вона була схожа на рок-зірку. У неї склалися відмінні творчі стосунки з фотографом. Мені дуже сподобалося, як на ній виглядає одяг з нашої нової колекції,
– розповів директор Penshoppe Джефф Басконії.
Періс Джексон зізналася, що є прихильницею одягу в стилі 60-х і 70-х років. Крім того, для дівчини важливий комфорт в одязі. За її словами, Періс вдячна бренду за творчу свободу та цікаві зйомки.
Періс Джексон для рекламної кампанії Penshoppe
Дивіться відео з Періс Джексон