Компанія має намір вийти на ринок слабоалкогольних газованих напоїв "Чжухай", який швидко зростає в Японії.

Читайте також: Coca-Cola розробила селфі-пляшку


Coca-Cola випустить алкогольний напій

Вміст алкоголю в напоях "Чжухай" зазвичай становить від 3% до 8%, що робить їх альтернативою пиву. Крім того, на ринку представлені сотні різних смаків цих коктейлів, в зв'язку з чим вони популярні у жінок.

Цей крок в Coca-Cola називають "унікальним в історії компанії". На думку керівництва японського підрозділу Coca-Cola, він має сенс, з огляду на те, наскільки великим є ринок Чжухай.

Варто додати, американська компанія Coca-Cola за 25 років присутності на українському ринку станом на кінець 2015 року інвестувала 490 мільйонів доларів.

Нагадаємо, влітку минулого року, американська компанія Coca-Cola разом з брендом одягу Kith створили капсульну колекцію чоловічого та жіночого одягу. В стильній колекції можна знайти майки, футболки, купальники, худі, шорти і багато моделей взуття. Щодо останніх, то на перевипущеній колекції культових кедів Converse, а саме модель Chuck Tailor All Star 1970, тепер можна побачити логотип Coca-Cola.