Напій поки що можна придбати тільки у Японії.
Дивіться також: У США і Японії з'явилося прозоре пиво
Як пишуть місцеві ЗМІ, напій Lemon-Do з трьома різними видами міцності (3, 5 та 7%) з’явився у магазинах у понеділок.
За 350-мілілітрову банку доведеться викласти в середньому 150 ієн (приблизно 36 гривень).
За межами Японії Lemon-Do, рецепт якого тримається в строгому секреті, Coca-Cola продавати не планує.
Таким чином компанія має намір вийти на ринок слабоалкогольних газованих напоїв "Чжухай", який швидко зростає в Японії. Вміст алкоголю в цих напоях, зазвичай, становить від 3% до 8%, що робить їх альтернативою пиву.
У Японії з'явились алкогольні напої від Coca-Cola
Зазначимо, що це вперше за свою 125-річну історію Coca-Cola випускає алкогольний напій.