Chanel випустила наддорогий аксесуар, який раніше служив зброєю: соцмережі обурені
Відомий модний бренд Chanel випустил новий аксесуар – бумеранг зі своїм логотипом вартістю 1,5 тисячі доларів.
Раніше бумеранги використовувались як зброя. Зокрема дугоподібні палиці були дуже популярними у австралійських аборигенів – вони використовували їх для полювання та захисту.
Нещодавно фото із новим аксесуаром бренду опублікував в Twitter відомий блогер Джеффрі Стар (Jeffree Star).
Користувачі розкритикували Chanel за надзвичайно високу вартість бумерангу та звинуватили бренд у тому, що вона продає зброя як модну іграшку.
Читайте також: Євробачення-2017: італійський ведучий вибачився за грубі слова про Україну
Французька фірма у свою чергу вибачилась перед австралійцями та заявила, що вони "надзвичайно поважають чужу культуру".
Зазанчимо, що Chanel вже понад 10 років продає різноманітні аксесуари зі своїми логотипами. Втому числі і бумеранг, тенісні м’ячики за 570 доларів, ракетки за 2 тисячі доларів та інші.