Про це повідомляє британський Vogue. При створенні лімітованої колекції фахівці бренду надихалися древніми гобеленами, а основним принтом став квітковий.
Читайте також: Н&М в Україні: що змусило іноземний бізнес переглянути своє ставлення до нашої країни
Відомо, що в осінню колекцію Conscious Exclusive увійшли речі з перероблених кашеміру і оксамиту. Відтінки варіюються від класичних чорного і білого до рожевого і блакитного.
Головною новинкою стала куртка з квітковим принтом і переробленими пластиковими пляшками на ній.
"Ми дуже раді, що вперше випустили колекцію Conscious Exclusive осінь-зима. Все почалося з того, що ми хотіли створити універсальне пальто, як для особливих випадків, так і для повсякденного життя, але потім наша ідея трансформувалася в щось більш суттєве, об'єднавши історичні артефакти з натхненням сучасного дизайну", – зауважила креативна консультантка бренду Анн-Софі Йоханссон.
Нагадаємо, відкриття першого в Україні магазину брендового одягу H&M відбулось 18 серпня. Сотні українців відвідали бутик, що розташований в столичному торговельному центрі Lavina Mall.
H&M вже анонсував, що цей бутик не буде останнім в Україні. Представники мас-маркету мають намір відкрити другий магазин в жовтні 2018 року. Крамниця з брендовим одягом буде розташовуватись в приміщенні торговельного центру Sky Mall. Також ведуться перемовини щодо відкриття бутиків H&M в інших мегаполісах України, зокрема, у Львові та Одесі.