Про це пишуть у Fashion Network.

Представники американського бренду Tommy Hilfiger вважають, що штучний інтелект може ідентифікувати майбутні тенденції швидше, ніж галузеві інсайдери, через що довірять йому створення нових образів. А тому запровадження Reimagine Retail є важливим кроком для поліпшення одягу марки.

Ми хотіли забезпечити наступне покоління працівників сфери рітейлу новими можливостями і навичками, створити обізнане джерело натхнення за допомогою штучного інтелекту,
– розповів Евері Бейкер, бренд-директор Tommy Hilfiger.


Одяг марки Tommy Hilfiger

Як зазначають у виданні, співробітники інституту моди завантажили принти з архівів бренду в спеціальну програму, а та в свою чергу видала нові кольори, візерунки і форми речей, які будуть використані в наступних колекціях.