Майданчик розташований між двома багатоквартирними будинками. Його перетворення оплатила компанія Nike. Він став певним рекламним ходом перед виходом нової лінії баскетбольного одягу від бренду Pigalle і Nike Labs.
Читайте також: Художник 4 місяці знімав рух фарб, щоб створити вражаючий таймлапс
Після такого перевтілення майданчик виглядає дуже яскраво та свіжо, однак є один нюанс: на полі не нанесена одна з потрібних ліній, тож зіграти по правилах на майданчику поки не вийде.
З 2005 року Pigalle і Nike регулярно оновлюють цей майданчик. Зокрема востаннє його перевтілювали у 2015 році, коли перефарбували поле в синьо-біло-червоно-жовті кольори, надихнувшись картиною "Спортсмени" Казимира Малевича.