Про це пише The Wall Street Journal з посиланням на власні джерела.
Зазначається, що сценарій ще не затверджено, як і творчий колектив, однак очікується, що продукт зможе конкурувати з найполярнішими блокбасетрами.
Поширюватися цей контент буде серед передплатників Apple Music і на великих екранах завдяки появі відповідних додатків IOS для ТБ.
Наразі компанія веде переговори з провідними продюсерами та купує права на ТБ-шоу.
Крім того, проводяться зустрічі з досвідченими маркетологами, здатними просувати власний контент Apple.
Таким чином, мультимедійний гігант зможе конкурувати з Netflix і Amazon Prime Video.
Як відомо, раніше креативщики з Apple зняли кліпи для Фаррелла Вільямса, концерт-фільм про Тейлор Свіфт, документальну стрічку "808" та популярне шоу "Автобази Караоке".
Читайте також: Apple підбила підсумки року: назвали найкращі ігри та додатки