Про це повідомила маркетингова компанія Launchmetrics у звіті, який випустила щодо вересневих показів минулого сезону. В аналітиці за останній модний сезон вплив соціальних мереж блондинки оцінюється в 18,3 мільйонів доларів.
Читайте також: Знімала однокімнатну квартиру, – К'яра Ферраньї розповіла, як змінилося її життя за 10 років
Відомо, що для розрахунку компанія використовує спеціально розроблений алгоритм Media Impact Value, що вимірює вплив згадок в соціальних мережах на події в індустріях моди, розкоші і косметики.
Таким чином через публікації у мережі розраховуються приблизний дохід, який отримує бренд або знаменитість.
Що цікаво, італійка поступилася місцем лише вересневому шоу Versace, вплив якого оцінили в 18,7 мільйонів доларів. Також на другому місці після Ферраньї опинилася Нікі Мінаж, Вінні Харлоу, а після них йдуть блогери Амі Сонг і Каміла Коельо.