Zara видаляє розділ TRF з веб-сайту та додатків
Один із найбільших брендів одягу Zara продовжує розвиватися та демонструвати серйозні зміни. Ця всесвітньо відома торгова мережа видалила розділ TRF з веб-сайту та додатків.
Молодіжна лінія TRF (Trafaluc) зникла з сайту компанії та мобільного додатку. Вбрання для цих товарів шили переважно в спортивному, клубному та casual-стилі з натуральних матеріалів. Про видалення розділу повідомляє видання Fashion Network.
Читайте також: Шарліз Терон зачарувала прихильників новим аутфітом: розкішні фото
Іспанський бренд Zara продовжує експериментувати. У 2019 році компанія оновила свій логотип. Також представники Zara оголосили, що тепер пошиття одягу буде з екологічних матеріалів.
Окрім цих змін, останні декілька місяців бренд працював над реорганізацією своїх концепцій. Сюди входила інтеграція Zara Ноme в основний вебсайт Zara, акцент на новій колекції RPLS в стилі мілітарі та розширення категорії ароматів у співпраці з фахівцем парфумерії Джо Малоуном.
Порівняно з іншими брендами італійської компанії, власниці великої кількості мереж магазинів Inditex, Zara має найвищі показники з продажів. Доходи від бренду зросли до 9 мільярдів євро, що становить майже 70% загального світового обороту Inditex.
Що відомо про бренд одягу Zara?Zara – торговельна мережа групи компаній Inditex, що належить іспанському магнату Амансіо Ортезі, до володінь якого також входять такі бренди, як Massimo Dutti, Pull and Bear, Oysho, Stradivarius та Bershka. У 1975 році в Іспанії відкрився перший магазин Zara. Бренд розробляє близько 10000 нових дизайнів на рік. На телеканалі CNN Zara описали як "Іспанську історію успіху".