Як ефективно керувати своїм часом: 5 корисних порад
Час – дуже дорогий ресурс, тому поважайте його та захищайте. Особливо, якщо ви хочете добитися успіху на роботі.
Журнал Forbes зібрав п’ять правил, які допоможуть почуватися цілеспрямованими, енергійними та менш розфокусованими.
Читайте також: Як оцінити власну харизму: вчені придумали цікавий тест
Визначте цілі
Правильне використання часу починається з розуміння того, що ви намагаєтеся досягти на роботі.
Визначіть ваші цілі і ви побачити, які зустрічі та проекти наближають вас до кінцевої мети. Крім того, ви отримаєте ясність того, що зупиняє чи відволікає вас.
Вивчіть слово "ні"
Коли ваші цілі встановлені, починайте визначати пріоритетність свого розпорядку дня відповідно до того, що веде вас до мети.
Не погоджуйтесь на запрошення, які забирають ваш час та просто виснажують.
Будьте пунктуальним
Поважаєте свій час і такого ж самого вимагайте від інших. Нехай пунктуальність стане вашою звичкою.
Це дозволить вам бути зібраним та готовим до всіх викликів.
Встановлюйте цілі зустрічі
Перш ніж планувати якусь зустріч, переконайтеся, що вам вона справді потрібна, і на ній ви зможете вирішити дійсно важливі речі.
Не витрачайте час на збори, якщо це питання легше вирішити по електронній пошті чи у менеджері.
Практикуйте ранкове мислення
Ваш мозок у ранковий час є працює дуже ефективно. Тому зустрічі перенесіть а обід, а ранок використайте, щоб орієнтувати свій оновлений розум на інноваційне, розширюване мислення, яке потрібне, аби зробити відступ від ваших великих цілей.
Цей спосіб роботи допоможе вам досягти реального прогресу.