Відомі логотипи переробили на жіночі версії: фотопорівняння

13 березня 2018, 16:20
Читать новость на русском

Організація Creative Equals, яка націлена на підтримку талановитих жінок та сприяє розмаїттю у творчих галузях, вирішила замінити "чоловічі" логотипи брендів на жіночі версії.

У такий спосіб автори хотіли висвітлити проблеми незбалансованого брендування в засобах масової інформації.

Читайте також: Жінка чи чоловік: хто ховається під відомими псевдонімами?

Логотипи Creative Equals включають такі великі компанії, такі як Pringles, Monopoly, DreamWorks, Schwarzkopf та Bic.

Міс Schwarzkopf:

Міс Pringles:

Міс Monopoly:

Міс DreamWorks:

Міс Bic:

Міс Bafta:

Міс Oscar: