Відомі логотипи переробили на жіночі версії: фотопорівняння
13 березня 2018,
16:20
Читать новость на русском
Організація Creative Equals, яка націлена на підтримку талановитих жінок та сприяє розмаїттю у творчих галузях, вирішила замінити "чоловічі" логотипи брендів на жіночі версії.
У такий спосіб автори хотіли висвітлити проблеми незбалансованого брендування в засобах масової інформації.
Читайте також: Жінка чи чоловік: хто ховається під відомими псевдонімами?
Логотипи Creative Equals включають такі великі компанії, такі як Pringles, Monopoly, DreamWorks, Schwarzkopf та Bic.
Міс Schwarzkopf:
Міс Pringles:
Міс Monopoly:
Міс DreamWorks:
Міс Bic:
Міс Bafta:
Міс Oscar: