Свято наближається. Найкращі новорічні ролики, які здатні розчулити кожного

7 грудня 2016, 17:42
Читать новость на русском

Напередодні Нового року та Різдва великі компанії і будинки моди створюють святкові рекламні ролики, змагаючись один з одним у винахідливості.

Вже зараз в мережі чимало таких відео, які розчулять, розсмішать та навіть доведуть до сліз.

Аеропорт Heathrow

Лондонський аеропорт зняв рекламу, в головній ролі якої – літня пара плюшевих медведиків. Вони постійно тримаються за руки та чекають зустрічі із рідними. Як йдеться у ролику, найкращий подарунок, який ми можемо зробити – це повернутися додому.

Бренд одягу Marks & Spencer

Цей ролик розповідає не про головного героя новорічних свят Санта-Клауса, а про його дружину – пані Клаус.

Британська мережа John Lewis

За даними Adweek, ролик John Lewis про собаку, яка чекає свята, став найпопулярнішою різдвяної рекламою в 2016 році.

Бренд одягу H&M

Стильну різдвяну короткометражку "Збирайтеся разом" для бренду зняв американський режисер Уес Андерсон, знаний своїми фільмами "Готель Гранд Будапешт" та "Королівство повного місяця".

Читайте також: Forbes назвав 10 найпопулярніших різдвяних фільмів за всю історію

У головній ролі реклами – оскароносний Едріан Броуді. А сюжет її такий: у переддень Різдва потяг затримується у дорозі на 11 годин. Але винахідливий провідник Ральф береться за створення різдвяної атмосфери для своїх пасажирів, рятуючи свято.

Компанія Apple

Головним героєм реклами Apple став Франкенштейн, який записав мелодію музичної шкатулки на iPhone 7 і відправився на міську площу, щоб привітати зі святом оточуючих.

Waitrose

Цей різдвяний рекламний ролик особливий. Адже він повністю намальований на комп'ютері. А розповідає ролик історію перелітної пташки до рідного гнізда.

Компанія Еdeka Group

Ролик, який демонструє, що найкращий подарунок, який ми можемо зробити – це нас час, який ми витратимо не на приготування до свят, а на те, щоб побути із рідними.

Читайте також: Чому не варто брехати дітям про Санту: вчені назвали головну причину

До слова, ролик на YouTube переглянули більше 10 мільйонів користувачів.

Компанія Temptations

Бренд котячого корму зняв ролик про безлад після "бунту" домашніх тварин. Хазяїни домашніх улюбленців – точно зрозуміють, про що йде мова в ролику.