Супермодель та вуличні протести: Pepsi представила нову провокаційну рекламу

5 квітня 2017, 13:57
Читать новость на русском

Компанія Pepsi представила новий рекламний ролик Jump In.

Ролик є частиною соціальної компанії "Живи сьогодні", яка була запущена у 2012 році.

Цього разу зіркою реклами стала відома модель Кендалл Дженнер, яка в ролику грає саму себе. Усі дії в кліпі відбуваються під пісню внука Боба Марлі – Скіпа, а зйомки відбувались у Бангкоку.

Читайте також: Історія про унікальність: відомий бренд одягу зняв у своїй рекламі людей різного віку

Сюжет розповідає про вуличні протести, до яких приєднуються музиканти, танцюристи, мусульманська дівчина-фотограф, а потім і сама модель. В фіналі Дженнер пригощає поліцейського банкою Pepsi.

Як розповіли автори реклами, в основі кліпу лежить відображення духу і дій людей, які з радістю зустрічають кожен моменту своєму житті.

В мережі кліп сприйняли досить неоднозначно та сприйняли це як відсилку до протестів у США під час виборів президента та після обрання Дональда Трампа.