Підбірку цікавинок підготувало видання ВВС.
Погана не кава, а вода
Клієнти різних авіакомпаній часто скаржаться на низьку якість кави у літаках. Проте, як запевнив один з пілотів, проблема не у каві, а у воді з якої її готують.
Питна вода в літаках – просто огидна. Щоби запобігти росту шкідливих бактерій у баках з водою, в них додають спеціальні хімічні речовини. Ви відчуваєте їхній смак у напоях, отже, справа не в поганій каві,
– розповів він.
Безпечна турбулентність
Боязнь турбулентності – поширене явище серед тих, кому доводиться літати. Проте як запевняють пілоти, такий страх є марним.
Більшість аварій трапляється під час зльоту або посадки. Літак не "впаде" з неба лише через те, що потрапив у вихорі повітря,
– розповів працівник авіакомпанії.
Читайте також: Рейтинг країн з найнебезпечнішою погодою
Хто винен у затримці рейсів
Затримка рейсів відбувається з вини авіакомпаній, а не диспетчерів. Працівники авіагалузі твердять, що затримки відбуваються коли погіршується погода, і кількість літаків, які може прийняти аеропорт протягом години, зменшується вдвічі.
Відтак половину рейсів відкладають. Замість того щоби враховувати прогнози погоди, авіакомпанії намагаються втиснути в свій розклад якомога більше рейсів,
– запевняють пілоти.
Сила слова пілота
Пілоти мають уважно стежити за своїми словами, щоб не вибовкнути зайвого та не посіяти паніку серед пасажирів.
Я не можу ввімкнути мікрофон і оголосити: "Люди, в нас крило горить, але ви не звертайте уваги", я також маю постійно стежити за тим, щоби не белькнути в ефірі, що саме лагодить на борту механік. Замість кажу щось на кшталт: "Наші механіки-аси зараз налаштовують чорний ящик, і за кілька хвилин ми вирушаємо,
– розповів пілот.
Ремені безпеки
Якщо ви бачите, що знак "Пристебніть ремені безпеки" світиться протягом останньої години льоту в спокійній атмосфері, ми про нього просто забули,
– розповів один з пілотів.
Також він зазначив, що деякі його колеги навмисно залишають його протягом усього польоту, особливо, якщо є повідомлення про негоду попереду.