Вони не просто спонукають до дії, вони запевняють, що шлях до успіху можна подолати, якщо вірити у себе, а до помилок ставитися лише як до етапу, що швидко мине.

Ковадонга ОʼШи "Феномен Zara"
Видавництво BookChef

За кожною бізнес-імперією стоїть людина – її натхненник, автор, ідеолог, здатний зібрати команду професіоналів, що у подальшому диктуватиме решті світу, що вдягати чи які ґаджети використовувати. У випадку з компанією-гігантом фешн-індустрії Inditex, до якої входить група культових для шопоголиків брендів – Zara, Massimo Dutti, Oysho і ще 6750 мгазинів у 88 країнах світу – таким лідером став Ортега Амасіо. У 14 років юнак працював помічником у модельєра, потім – менеджером крамниці одягу, а вже за деякий час Амасіо з дружиною відкрив невеличку фабрику з виробництва трикотажу, де функцію майстерні виконувала власна вітальня подружжя.

Що ж стало причиною його успіху? Випадковість? Наполегливість? Талант? Автор книжки "Феномен Zara" подає докладний портрет людини, чиє ім’я знаходиться на верхівках рейтингів найзаможніших, щоб кожен читач міг зробити власні висновки, знайти потрібні відповіді й, можливо, скласти власну стратегію бізнесу, що зовсім скоро володітиме світом.

Читайте також: 5 книг, що змушують подивитись на світ інакше

Клейтон Крістенсен "Дилема iнноватора. Як нові технології нищать сильні компанії"
Видавництво Yakaboo Publishing

Клейтон М. Крістенсен, один з найвпливовіших теоретиків бізнесу кінця ХХ століття на думку американського Forbes, створив ґрунтовне дослідження впливу нових технологій, які для різних галузей бізнесу мають власне значення й можуть стосуватися як заходів у керуванні компанією, так і технологічних засобів, на подальший розвиток успішного бізнесу.

"Дилема інноватора" стала бестселером Wall Street Journal і Businessweek, увійшла до ТОП-100 книг про успіх і лідерство за версією Amazon. Її автор аналізує приклади компаній, що зазнали краху через низку причин, які є актуальними для сучасного підприємництва. Так, Крістенсен спонукає замислитися над тим, що орієнтованість на клієнта може призвести до неочікувано негативних наслідків, знайомить читача з власною теорією "підривних технологій", за якою міцну ринкову позицію можуть завоювати тільки ті компанії, які "опанували сили залежності від ресурсів, а не боролися з ними". Книжка має зручну структуру, що дозволяє дозовано сприймати насичену інформацію, супроводжувану висновками і посиланнями.

Фил Найт "Продавец обуви. История компании Nike, рассказанная ее основателем"
Видавництво ФОРС

Колись у 1960-х Філ Найт позичив у батька 50 доларів на власну справу. Дипломований магістр Стенфордської школи бізнесу захотів продавати в США якісні японські кросівки. Так починалася компанія, що нині заробляє близько 30 мільярдів доларів на рік. У своїй відвертій й щирій автобіографії бізнесмен, який до того був відомий як непублічна людина, постає дотепним оповідачем, що вправно розкриває історію власного життя, починаючи із захоплення альпінізмом й закінчуючи тонкощами формування dreem teem. Найт чесно розповідає, що бізнес – це жорстоке змагання з конкурентами, невдачі й перемоги. Щоб остання траплялася частіше, треба не боятися несподіваний і почасти божевільних ідей і рішень. Це головне, до чого спонукає автор. Адже без них не було б легендарного логотипу, намальованого офіціанткою за 30 доларів, співпраці Nike з NASA та багатьох інших речей, про які ми навіть не здогадуємось.

Читайте також: Фаворит серед бестселерів, або Як завоювати 6 літературних відзнак