Штучний інтелект і чат-боти: як високі технології трансформують б’юті-індустрію

5 червня 2024, 10:00
Читать новость на русском
СПЕЦПРОЄКТ

Технології правлять бал усюди. Індустрія краси – вкрай прогресивна галузь, тож не дивно, що IT-надбання вона впроваджує однією з перших.

Б'юті-ритейлери застосовують можливості штучного інтелекту, віртуальної реальності, чат-ботів для покращення клієнтського сервісу. Завдяки інноваційним рішенням комунікація з клієнтами стає все більш персоналізованою, а процес підбору продукції для догляду і краси – точнішим і спрямованим на усунення конкретних косметологічних проблем.

До теми Б’юті-секрети: як правильно доглядати за шкірою обличчя у міжсезоння

Про тренди, які переважають у цьому році, ми поговорили з експертами відомої парфумерно-косметичної мережі BROCARD. Серед іншого розпитали про запуск власного мобільного застосунку, його переваги та головні запити аудиторії, які він задовольняє. Детальніше – у матеріалі.

Онлайн-шопінг у кілька кліків

Максимально швидкий шопінг з мінімальними зусиллями – стандартний запит сучасного покупця. І виграє той продавець, який цей запит враховує і задовольняє повною мірою. Мобільний застосунок BROCARD має багато корисних опцій, які максимально полегшують шопінг. Розглянемо, як це працює:

  • В додатку все інтуїтивно та зручно. Розширена система фільтрів дозволяє швидко знаходити потрібний продукт. Якщо вагаєтесь з вибором, можна прочитати відгуки клієнтів, які вже купили товар і спробували його. Можна залишити товари в кошику і оформити замовлення пізніше. З нових фіч – з’явився сканер штрих кодів, що дозволяє швидко перевірити наявність в інтернет-магазині улюбленого продукту, який хочеться замовити знов.
  • Економія часу: цю потребу користувачів розробники закрили, забезпечивши швидке оформлення товарів та їх миттєве відправлення. До слова, для клієнтів, які здійснили замовлення у мобільному додатку, мережа пропонує безкоштовну доставку незалежно від суми замовлення.
  • Push-повідомлення інформують про продуктові оновлення, навіть коли ви не в застосунку. Розробники подбали й про те, щоб користувачі першими дізнавалися про надходження товарів, яких не було в наявності. Тож постійно заходити в застосунок і перевіряти, чи з'явилася в наявності потрібні продукти, більше немає потреби.
  • Цифрова дисконтна картка на головному екрані – ще одна перевага застосунку. Її можна використовувати як зручну альтернативу пластиковій. До того ж, в особистому кабінеті показано розмір персонального дисконту. При оформленні замовлення у застосунку до дисконтної картки завжди діє додаткова знижка 5%, яка періодично збільшується до 15%.
  • Знижки, акції та подарунки – усі цікаві цінові пропозиції, що діють в мережі онлайн і офлайн, забрані в одному місці. Акції у застосунку оновлюються щотижня, тож вигідно придбати парфум, косметику або доглядові засоби можна завжди. Додавайте товари в "Улюблене" і відстежуйте спеціальні пропозиції для них.


Усі цікаві цінові пропозиції, що діють в мережі онлайн і офлайн, забрані в одному місці / Скриншот з мобільного застосунку BROCARD

Наразі у застосунку проходить крута акція "Конкурс розпаковок", в якій можна виграти 20 кілограмів косметики та парфумів культових брендів! Для цього потрібно зробити покупку в застосунку, підписатись на @uabrocard в Instagram, зняти відео розпаковки, додати його в форматі Reels з відміткою інста-сторінки BROCARD і зареєструватись на участь у конкурсі. Деталі є у розділі Акції в застосунку і в Instagram.
Акція триває до 20 червня!

Скачати мобільний застосунок можна в магазинах App Store та Google Play. В BROCARD обіцяють, що згодом тут будуть впроваджені додаткові інтерактивні функції для комфортного та швидкого шопінгу.

Б'юті-експерт в смартфоні

Клієнти, які націлені на збереження власного здоров’я та краси, мають вищі очікування щодо рівня сервісу. Крім того, вони ретельніше вивчають асортимент та склад продукції. А тому часто хочуть не лише придбати бажаний товар, але й отримати комплексну консультацію. Тому якість продуктів, індивідуальний підхід до обслуговування та підвищення лояльності покупців залишається пріоритетом індустрії краси у 2024 році.

Це добре розуміють в BROCARD. Бренд завжди пропонував персоналізований підхід офлайн. Тепер турботливе ставлення до себе можна відчути і в дистанційному форматі. Для цього бренд реалізував у мобільному додатку два зручні способи підтримки – через онлайн-консультанта і чат-бота, які в парі забезпечують безперервний процес консультування. Насамперед опція буде корисна для тих, хто надає перевагу онлайн-шопінгу та потребує допомоги при виборі косметики і парфумерії чи особистої консультації з питань краси та догляду. Навіть якщо клієнтка захоче придбати помаду о першій годині ночі і їй потрібна буде консультація, у застосунку вона отримає необхідну допомогу. Для мережі, яка має 1,9 мільйона клієнтів, наявність персональних помічників, що працюють без вихідних і відпусток, – вагома конкурентна перевага.


Інформація про улюблені товари тепер доступна в мобільному застосунку / Скриншот з мобільного застосунку BROCARD

Щодо запиту на якість в BROCARD заявляють, що співпрацюють тільки з виробниками, офіційними представниками і дистриб’юторами брендів в Україні. Тому в усіх магазинах та в інтернет-магазині мережі представлена винятково оригінальна продукція відомих світових брендів косметики і парфумерії.

Індивідуалізований підбір косметики

Індустрія краси все частіше використовує штучний інтелект та інструменти доповненої реальності. Бренди пропонують онлайн маски, які допомагають протестувати на собі відтінок тонального крему чи колір губної помади. Смарт-дзеркала із можливістю регулювати освітлення, що дуже зручно при нанесенні макіяжу чи проведенні доглядових процедур. Інноваційні сканери шкіри, які здатні проводити всебічний аналіз її стану.


Після діагностики консультанти BROCARD підберуть правильний догляд / Фото BROCARD

BROCARD завжди активно впроваджував нові ноу-хау, і цей рік не став виключенням. Нещодавно в магазинах мережі з’явилась унікальна послуга – безкоштовна діагностика шкіри обличчя на інноваційному аналізаторі Zemits Skin Analysis System, робота якого керується штучним інтелектом. У 2021 році він став найбільш популярним аналізатором у США, але використовувався переважно у косметологічних кабінетах. Тепер перевірити стан шкіри на найсучаснішому діагностичному обладнанні може кожен бажаючий.

Аналізатору потрібно всього 15 секунд, щоб перевірити стан шкіри, визначити її актуальні потреби і згенерувати індивідуальну програму з догляду. Далі експерти BROCARD підберуть потрібні засоби, які дійсно допоможуть мати кращий вигляд і виправдають витрачені на них кошти і зусилля.

Б’юті-шопінг повинен приносити задоволення. Втім, щоб при цьому отримати ще й максимальний результат, слід заручитися допомогою кращих б'юті-експертів та перевірених брендів, що забезпечують індивідуальний підхід та беззаперечну якість.