Після показу колекції весна-літо 2021 П’єрпаоло Піччолі заявив, що тепер бренд братиме курс на інклюзивність та сучасні тенденції, однак легендарне ДНК Модного дому буде збереженим, пише Vogue.
Цікаво Повернення в моду сумки хобо: як виглядає головний аксесуар 2021 року
Бренд запросив американську акторку Зендаю стати новою амбасадор кою бренду.
"Причина, з якої ми обрали Зендаю як нове обличчя Valentino, полягає в тому, що вона ідеально втілює те, чим є і що являє собою бренд сьогодні. Вона сильна молода жінка, яка використовує свій талант і працює, щоб виразити себе, свої цінності й своє покоління", – зазначив Піччолі.
Креативний директор бренду одразу після того, як випустив нову модель у світ – залучив до співпраці модних інфлюенсерів, які залюбки продемонстрували на своїх сторінках в інстаграмі нову модель сумки Roman Stud, яка коштує 98 тисяч гривень.
Streetstyle-зірки одразу пригледіли велику стьобану сумку з шипами. Цю модель сумки, яка складається з деніму або шкіри, легко вписати і в повсякденний образ, і до вечірнього вбрання. Німецька відома інфлюенсерка Леоні Ганне показала, як комбінувати таку сумку з кейпом та штанами-палаццо.
Шведська модель Ельза Госк продемонструвала, як ідеально біла сумка Roman Stud підходить до білого вбрання із золотим ременем.