На вишуканому онлайн-показі Aria, модельєри представили яскраві оверсайз-куртки, класичні піджаки й жакети, сумки, а також інкрустовані блискучими каменями костюми.
Також читайте День народження Гуччіо Гуччі: як офіціант створив люксовий бренд Gucci
У спільній колекції креативний директор Balenciaga, Демна Гвасалія та креативний директор Gucci Алессандро Мікеле переосмислили звичні силуети брендів, доповнивши їх акцентами у вигляді подвійного брендингу та монограм.
Кожна колекція Gucci є особливою по-своєму, однак в Aria дизайнери зібрали не лише сучасні тренди, а й торкнулись славетного минулого бренда. Подіум для демонстрації речей був зведений у клубі Savoy, як вшанування лондонського готелю з аналогічною назвою, де Гуччіо Гуччі працював ліфтером і надихнувся створити власну модну марку.
Жокейські мотиви колекції також мають своє символічне значення. У Флоренції Гуччі відкрив майстерню з виготовлення валіз, чобіт і спеціального одягу для кінного спорту. Тому, такі атрибути цього виду спорту як жокейський шолом, взуття з широкою халявою або наколінники, що перетворилися у наплечники стали нововведенням бренду.
Особливої уваги заслуговує червоний оксамитовий костюм, яким відкрили показ. Це була своєрідна подяка Тому Форду, який раніше був креативним директором модного дому.
Показ Gucci Aria: дивитись онлайн