Ріанна закриває cвій модний бренд Fenty: основна причина
Джерело:
Evening StandartБарбадоська співачка Ріанна та французька компанія LVMH вирішили припинити роботу модного бренду Fenty, який проіснував менше як два роки.
Компанія LVMH і Ріанна спільно запустили бренд навесні 2019 року.
Читайте також Кейт Мосс знялася у хутряній шубі Saint Laurent: бренд звинувачують у вбивсті тварин
Останнє оновлення колекції відбулося у листопаді 2020 року. Бренд Fenty представив спільну колекцію із взуттєвою маркою Amina Muaddi. Вже з січня 2021 року інстаграм-профіль бренду став неактивним. Вже за кілька тижнів закриється сайт бренду.
За інформацією видання, Ріанна зіткнулася зі складнощами в роботі над колекціями під час пандемії, оскільки у неї не було можливості відвідувати офіс в Парижі і фабрики в Італії.
В офіційно заяві сказано, що виробництво і продаж готового одягу в Європі будуть поставлені на паузу в очікуванні більш сприятливих умов.
Попри закриття бренду, концерн LVMH продовжить підтримувати косметичні проєкти Ріанни Fenty Beauty і Fenty Skin, а також її білизняну лінію Savage x Fenty.
Втім, LVMH і Ріанна не відкидають можливості повторного відродження бренду. За майже 2 роки існування бренд Fenty домігся значних успіхів у продажі окулярів, взуття й деніму, а також був популярний в універмагах і зміг залучити постійних клієнтів.