На кадрах знятих фотографом Юргеном Теллером знаменитість позує у короткій пісочно-сірій шубі, чорному топі, джинсах-бойфрендах та білих босоніжках на масивному каблуці.
Цікаво Бра, сорочка oversize та рукави-буфи: головні тренди одягу весна-літо 2021
Образ довершили культові аксесуари французького бренду – тонкий шкіряний ремінець з позолоченою емблемою YSL та масивний ланцюжок на шиї. Зйомку нової колекції одягу Ентоні Вакарелло зробили на одній з атмосферних вуличок Парижа. Кадри зроблені у стрітстайл-естетиці – на тлі розфарбованих графіті стін.
Також у колекції представлена сумка на плече з потертого деніму та довгого золотистого ланцюжка. Прикрашає сумку логотип YSL.
На інстаграм-сторінці бренду Saint Laurent користувачі звинувачують Saint Lauren і Кейт Мосс в рекламі хутра. В коментарях люди пишуть, що це хутро належить лисиці, а не людям. В мережі зазначають, що у цій шубі Кейт Мосс з’являлася на святкуванні свого дня народження 16 січня.
В коментарях розгорілася справжня війна проти бренду. Користувачі масово пишуть тег #furisdead, що означає мертве хутро.
"Вбивати лисиць у 2021 році, ви серйозно?", "YSL, дайте життя лисицям!", "Стоп, не робіть цього", "Прощайте лисиці, ми будемо сумувати", "А якби вас вбили за шубу?", – пишуть люди в коментарях.
Користувачі проти вбивання лисиць заради хутра / Cкриншот коментарів на сторінці YSL
Варто зазначити, що популярний в цілому світі бренд Saint Laurent досі не відмовився від використання хутра.
До прикладу, Модний будинок Vivienne Westwood ще у 2006 році заявив, що повністю відмовляється використовувати натуральне хутро. Прихильниками екохутра стали Ralph Lauren, Armani, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Stella McCartney. Зірки стрітстайлу також є прихильниками екологічного тренду, тож одягають лише штучні шуби.