На вторгення Росії в Україну відреагували чимало знаменитих брендів. Дизайнери публікують український прапор, висловлюють співчуття людям, які змушені покинути свої домівки через ворожі обстріли.

Читайте також Andre Tan, Kachorovska, MustHave: які українські бренди активно шиють одяг для наших військових

За 28 днів війни безліч брендів пожертвували гроші на допомогу українцям та засудили країну-окупанта, яка понівечила долі тисячі українців.

  • Pandora

Ювелірний бренд Pandora вирішив допомогти нашій країні. Вони перерахували 1 мільйон доларів українським дітям.

  • Balenciaga

Всесвітньо відомий бренд Balenciaga видалив з інстаграму всі фото, окрім одного, державного прапора України. Креативний директор бренду Демна Гвасалія навіть присвятив Україні показ осінньо-зимової колекції, роздавши всім гостям синьо-жовті футболки.

  • Balmain

Креативний директор бренду Balmain Олів’є Рустен передав гроші на допомогу і підтримку українським біженцям у фонд UNHCR. Він також зазначив, що його надихає наша гідність, стійкість і відданість свободі.

  • Chanel

Французький Модний дім Chanel пожертвував українцям 2 мільйони євро. Гроші будуть перераховані організаціям, які допомагають біженцям з України.

  • Acne Studios

Оголосив про припинення своєї діяльності в Росії. Окрім того, бренд передав кошти в UNHCR і UNICEF.

  • Keburia

Грузинський бренд Keburia створив стильні синьо-жовті капелюхи на знак підтримки українців. Коштує такий капелюх 3 тисячі євро. Усі гроші з продажів підуть на гуманітарну допомогу українському населенню.

  • LVMH

Подбав про безпеку своїх 150 українських співробітників і передав 5 мільйонів євро Міжнародному комітету Червоного Хреста.

  • JW Anderson

Британський бренд модного одягу JW Anderson підтримав Україну. Модельєр Джонатан Андресон перерахував гроші в Червоний Хрест.

  • Valentino

Бренд пожертвував 500 000 євро УВКБ ООН для надання негайної допомоги українським біженцям.

  • Marks & Spencer

Припинив доставку товарів до Росії. Крім того, бренд пожертвує 1,5 мільйони євро в Агентство ООН у справах біженців та ЮНІСЕФ.

  • L’Oréal

Косметичний бренд L’Oréal підтримав біженців, які залишилися в Україні. Об’єднавшись з низкою місцевих та міжнародних некомерційних організацій (включаючи УВКБ ООН, Червоний Хрест та ЮНІСЕФ) бренд передав 1 мільйон євро.

  • Adidas

Бренд спортивного одягу оголосив, що пожертвує 100 тисяч євро, а також дасть взуття та одяг організаціям, які допомагають дітям і біженцям.

  • Louis Vuitton

З перших днів воєнного конфлікту Louis Vuitton пожертвував 1 мільйон євро ЮНІСЕФ для надання допомоги українським дітям та родинам.

  • Giorgio Armani

Італійський модельєр Джорджо Армані висловив підтримку Україні та провів показ у рамках Тижня моди у Мілані у повній тиші. Він передав 500 тисяч євро УВКБ ООН та пообіцяв забезпечити біженців з України необхідним одягом.

  • Mango

Іспанський бренд пожертвував 100 тисяч євро Міжнародному Руху Червоного Хреста і Червоного Півмісяця.

  • Gucci

Італійський бренд запровадив свою глобальну благодійну кампанію Chime for Change і пожертвував 500 тисяч доларів УВКБ ООН.

  • Jacquemus

Французький модний дім висловив свою підтримку, розмістивши дві публікації в Instagram та зазначивши, що перерахують кошти на допомогу українському народу.