Увесь світ сумує за безтурботним життям та подорожами. Пандемія коронавірусу не зупинила їх, але добряче змінила. Подорожувати хочуть всі, але вагаються, чи це справді безпечно та зручно саме зараз.
Зверніть увагу Андре Тан назвав окуляри, які підійдуть різним формам обличчя: цікава добірка
Для тих, хто з нетерпінням чекає на відновлення нашого "попереднього життя" бренд Balenciaga представив лукбук осінньої колекції, знятий фотографом Патриком Вельде. Модний будинок презентував кадри з моделями в надії на те, що зовсім скоро ми знову відправимося у Париж, Нью-Йорк, Лондон, Мілан, Рим та багато інших улюблених місць.
Креативний директор бренду Демна Гвасалія завдяки фахівцям фотошопу перемістив моделей на тло Пізанської вежі, Бранденбурзьких воріт, Ейфелевої вежі, Біг-Бену та пальм у сонячному Маямі.
Перед показом колекції pre-fall модний будинок представив ролик з кадрами життя до пандемії – з дельфінами, медузами, черепашками, обіймами, гучними святкуваннями днів народжень та масовими зібраннями. У кінці відеоролика в небо запустились сотні паперових ліхтариків з посланням "Все буде добре".