Спортивний бренд Adidas відмовився використовувати натуральне хутро тварин
Джерело:
Fur Free RetailerГігант спортивного одягу Adidas приєднання до глобальної програми Fur Free Retailer та відмовився продавати вироби з натурального хутра. Зоозахисники відзначили, що Adidas став 1500 брендом, який приєднався до цієї програми.
Adidas не продає продукцію з хутра тварин, втім зобов’язання назавжди відмовитися від хутра покаже всім чітку позицію бренду щодо добробуту тварин.
Цікаво Донька Мадонни стала обличчям Marc Jacobs: стильні кадри рекламної кампанії
Занепокоєння щодо використання хутра тварин продовжує зростати в цілому світі. В останні роки понад десяток європейських країн ввели заборони на виробництво хутра, включаючи Норвегію, Бельгію та Нідерланди. Американський штат Каліфорнія взагалі заборонив продаж хутра в магазинах.
Зобов'язання Adidas – визначне досягнення для програми Fur Free Retailer, яка працює в 25 країнах світу. До списку компаній, що відмовилися від хутра, входять Prada, Gucci, Zara, H&M і багато інших. До програми Fur Free Retailer також долучились українські бренди Andre Tan, Elenareva, Lake Studio, Ksenia Schnaider, BEVZA.
Ми дуже раді вітати гіганта спортивного одягу Adidas як 1500-го бренду, який приєднався до нашої програми! Дотримуючись сьогоднішньої політики відмови від хутра, глобальний спортивний бренд займає чітку позицію щодо захисту тварин,
– йдеться в заяві Fur Free Retailer
Компанія Adidas з 2018 року закуповує екологічно чисту бавовну, а з 2024 року планує використовувати перероблений поліестер. У цьому році спортивний бренд випустить перші кросівки, які будуть створені з перероблених матеріалів. Продукція Adidas також збільшує продукцію створену з веганської шкіри.
Прихильниками екохутра стали Ralph Lauren, Armani, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Stella McCartney. Зірки стрітстайлу також виступають за використання екологічного тренду.
Однак такий відомий в цілому світі бренд, як Saint Laurent досі не відмовився від використання хутра. Нещодавно користувачі інстаграму звинувачували бренд у вбивстві тварин після того, як Ентоні Вакарелло зняв рекламу з Кейт Мосс, яка позувала у хутряній шубі.