Дизайнерка пояснила, чому взяла для реклами Fendi три покоління Кардашян
Джерело:
Jetsetter.uaКреативний директор модного будинку Fendi Сільвія Вентуріні Фенді розповіла, що вирішила обрати сім’ю Кардашян для нової фотосесії невипадково.
Днями в мережі з’явилась реклама знаменитої сумки Peekaboo, яка цього року святкує 10 років з моменту її продажу. Для кампейну сумки-ювілярки обрали сім’ю Кардашян з трьох поколінь – бабусю Кріс Дженнер, її доньку Кім Кардашян та 5-річну внучку Норт.
Читайте також: 5-річна донька Кім Кардашян дебютувала у рекламі: фото
На фотографіях сімейство Кардашян сидить на траві, демонструючи одяг та аксесуари італійського модного дому.
Всі троє – дуже сильні особистості. Це знакова сім'я, яка відома, скоріше, своїми образами. Ми ж хотіли показати більше потаємного, приховану від сторонніх очей сторону їх особистостей,
– розповіла знаменита модельєрка.
Варто додати, що для фотосесії обрали не лише сім’ю Кардашян, а й спадкоємиць модного будинку Fendi, а також доньок актора Евана Макгрегора.
Сім'я Кардашян для Fendi