Ініціаторами назви "Супермаркет" були художники, які займаються розробкою продуктів для магазину. Супермаркет розміщений на вулиці, де також є магазин дизайнерського музею, розроблений Валалою в її фірмовому барвистому стилі, який відповідає групі Мемфіс.
Вам сподобається Усе в горошок: художниця розфарбувала ботанічний сад у Нью-Йорку – яскраві фото
Минулий рік був справді складним для художників, які не змогли нормально демонструвати роботу чи співпрацювати, – сказала Валала. – Супермаркет – це чудовий спосіб не лише підтримати Музей дизайну, але й продемонструвати роботи десяти блискучих молодих художників, які завдяки цьому проєкту отримали нову платформу для своєї роботи.
Фасад будівлі / Фото dezeen
Кожен художник розробив різні продукти, зокрема: чай, рулети, макаронний соус, кашу вівсяну, рідину для миття посуду, пляшки з тоніком та джином. Інсталяція, яка має гасло "Творчість важлива", була створена у співпраці музею та Бомбейського сапфіра, а дизайни виробів базуються на класичних пляшках блакитного кольору марки Gin.
Яскраві поєднання кольорів в інтер'єрі / Фото dezeen
Наші музеї та галереї сильно постраждали від пандемії; це можливість показати людям, як насолоджуватися нашими культурними закладами безпечно та творчо, – сказав директор музею дизайну та генеральний директор Тім Марлоу.
Інтер'єр магазину / Фото dezeen
Ця інсталяція – це також можливість переосмислити, що ми купуємо, хто отримує прибуток і що, на нашу думку, є надзвичайно важливим. Ми не можемо дочекатися, щоб запросити відвідувачів до нашого музею.
Дизайнерські макарони замовляли? / Фото dezeen
Цікаво Тисячолітні руїни під скляною підлогою у мережі супермаркетів Lidl: фото
Вироби обмеженого тиражу будуть продаватися в "Супермаркеті" та в інтернеті з 21 квітня до їх розпродажу, а кошти надходитимуть до нового Emerging Designer Access Fund, який надає безкоштовні квитки в музей дизайну новим дизайнерам та за підтримки Bombay Sapphire. Наступною виставкою музею дизайну стане Sneakers Unboxed: Studio to Street, яка відкриється 18 травня.
Трендові фото у продуктових візках тут будуть неймовірно яскравими/ Фото dezeen