Наразі команда вже залучила понад п'ять мільйонів доларів інвестицій із запланованих 30 мільйонів протягом наступних років. У перспективі "Промприлад.Реновація" буде спрямовувати 30% прибутку на фінансування ініціатив розвитку міста та регіону, а 30% площ центру нададуть соціальним і громадським організаціям на пільгових засадах, пише видання The Village.
Читайте також: Milk Bar TSUM: меню з піцою та нестандартний інтер'єр для закладу – фото
В Івано-Франківському медіапросторі розвиваються щонайменше два проєкти, які вже стали прикладом для України: Urban Space 100 і Promprylad, обидва створені на платформі ГО "Тепле місто".
На території заводу Промприлад відкрили чимало просторів / Фото The Village
Це приклади соціального підприємництва, які мобілізують велику кількість прогресивних ідей і культуру поваги та взаємодії між собою. Перший уже запустив свою франшизу в Києві – Urban Space 500.
Промприлад об'єднав підприємців з усієї країни / Фото The Village
Зовні "Промприлад" – звичайний радянський завод, з вивіскою кольору бронзи на вході. Щоб потрапити всередину, потрібно піднятися металевими сходами на другий поверх, проте засновники обіцяють, що сходи скоро замінять на нові.
Територія Промприладу розрахована і на майстерні / Фото The Village
Тут є великий робочий простір, мультимедійна лабораторія для дизайнерів, фотографів, відеооператорів та музикантів; є галерея сучасного мистецтва, школа танців та йоги, дитячий центр, дослідницька лабораторія, а також бар і кафе, є навіть Управління інвестиційної політики міста Івано-Франківська. Між усіма компаніями налагоджена комунікація, вони перебувають у постійному діалозі, разом вирішують робочі питання.
На терасі можна випити смачної кави / Фото The Village
Модель проєкту одразу планувалася як реплікабельна, вона унікальна не лише для Івано-Франківська, на її основі можуть працювати будь-які постіндустріальні міста.