Чоловік вперше в історії став обличчям косметичної компанії
7 січня 2017,
08:03
Читать новость на русском
Відома косметична компанія Maybelline New York запросила на зйомки у рекламі туші для вій чоловіка.
Про це пише The Guardian.
Ним став 25-річний американський б'юті-блогер Менні Гутьєррес. У ролику він представляє туш для вій "The Colossal Big Shot".
Гутьєррес з 2014 року веде відеоблог на каналі YouTube, у якому дає уроки макіяжу і показує, як правильно наносити косметику на своєму прикладі.
Читайте також: У мережі з'явились нові фото від Dolce&Gabbana з українською моделлю
Б'юті-блогер – відкритий гей і відстоює права чоловіків у світі краси. На його відеоканал підписано понад 2 мільйони осіб, а на акаунт в Instagram – понад 3 мільйони.