Креативність представників бренду Gucci підкорила модну індустрію після представлення рекламної кампанії весняно-літньої колекції 2019 року. Вони вирішили присвятити її золотій епосі Голлівуду, адже перші звукові фільми назавжди змінили світ. Знімки з фотосесії були опубліковані на офіційній сторінці марки в Instagram.

Читайте також: Не лише коров'ячий: стилісти назвали ще один модний принт 2019 року

Джерелом натхнення стали такі фільми: "Джентльмени віддають перевагу білявкам" з Мерилін Монро, "Ті, що співають під дощем" з Деббі Рейнольдс, "Американець у Парижі" з Джином Келлі і "Дівчина з обкладинки" з Рітою Гейворт. Окрім речей з нової колекції Gucci на світлинах можна побачити класичні сцени з вище перерахованих американських мюзиклів.