Як говорити з дітьми про заборону соцмереж: поради психолога
Про заборону найпопулярнішої соцмережі "Вконтакте" вУкраїні "гудить" вся мережа. Психолог Любов Найдьонова дала декілька порад, як говорити педагогам з учнями на таку незвичну тему.
Про це вона розповіла у своєму Facebook-дописі.
Перше, що радить психолог, це уникати у розмові з дітьми слів, до прикладу, "заборона соцмереж", а пропонувати краще аналізувати першоджерела. Після такого аналізу, Любов радить запропонувати дітям подумати, які саме їх інтереси та права порушує чи обмежує Указ Петра Порошенка та в чому це проявляється.
Звертаюся до всіх освітян бути дуже виваженими. Можна сказати, що сьогодні ми маємо здати своєрідний іспит медіаграмотності по відношенню до висвітлення медійниками подій у сфері кібербезпеки,
– наголосила психолог.
Оскільки чимало дітей користуються соціальною мережею "Вконтакте", ця тема є дуже резонансною у шкільному середовищі. Саме тому освітяни відіграють велику роль у психологічній допомозі.
"Допоможіть дітям підготувати колективний лист-звернення з викладенням своєї позиції і аргументів, запропонуйте разом пошукати способи розв'язання проблеми як об'єктивної суперечності, додайте знайдені результати і запропонуйте опублікувати в доступних медіа (шкільна газета в розділі дитячого самоуправління, відіслати в місцеву газету, на інтернет-портали і т.д.). Така схема дій відповідає демократичним процедурам. І це – запобіжник можливим самоорганізаційним тенденціям, які можуть нашкодити дітям", – рекомендує Любов Найдьонова.
Нагадаємо, що в Україні заборонили соцмережі "Вконтакте" та "Однокласники" та інші російські ресурси терміном на 3 роки. Цей указ набирає чинності з дня його опублікування в офіційних виданнях. Відповідний указ Президент України Порошенко підписав 16 травня.
Читайте також: Блокування "Вконтакте": психолог спрогнозував реакцію суспільства