Про це пишуть на The Daily Mail.

Соціальна мережа вперше оприлюднила рейтинг зірок, який склала компанія HopperHQ на основі SEO-аналізу, де показано скільки коштує реклама в найпопулярніших зірок мережі.

Автори рейтингу розділили його на дві частини: окремо знаменитості і окремо просто відомі та впливові фотоблогери, що мають багато підписників.

Читайте також: Скільки заробляє Бейонсе за один пост в Instagram

Тому, за підрахунками експертів, найвдаліше нині монетизована сторінка співачки Селени Гомес. Вона має понад 122 мільйони підписників і теоретично може брати за рекламні пости по 550 тисяч доларів за 1 шт.

На другому місці – Кім Кардашян, у якої 100 мільйонів фоловерів. Вартість реклами в її Instagram може сягати 500 тисяч доларів за публікацію.

Третім у рейтингу йде Кріштіану Роналду зі 104 мільйонами підписників – тут він може брати близько 400 тисяч доларів за пост.

Читайте також: Криштіану Роналду став батьком близнюків: офіційно

Місця з 4-го по 7-ме у найдорожчій десятці зайняли сестри Кім: Кайлі Дженнер, Кендалл Дженнер, Хлоя Кардашян і Кортні Кардашян. Останні три сходинки посіли моделі Кара Делевінь та Джіджі Хадід, а ще баскетболіст Леброн Джеймс.

Що ж до фотоблогерів в Instagram, то наразі найдорожчою є б'юті-блогерка Худа Каттан. Дівчина має понад двадцять з половиною мільйонів підписників та може заробляти по 18 тисяч доларів за пост.
Як зазначив один із засновників сайту HopperHQ, Майк Бендер, враховуючи величезну аудиторію, яку охоплює соцмережа, нині блогери мають реальний шанс будувати успішну кар’єру на "інстаграмінгу".

"Одначе важливо, щоби користувачі Instagram усвідомлювали, що їхнім улюбленим селебріті та блогерам платять за рекламу продуктів та послуг, щоби вони розуміли, що їм це продають, як частину контенту", – наголосив Бендер, котрий вважає, що платформі в цьому відношенні бракує прозорості.