Виступ ONUKA та оркестру НАОНІ був одним з найбільш яскравих моментів вечора. Після їх виступу останній міні-альбом Vidlik потрапив в чарти iTunes декількох країн.

Зокрема, музику ONUKA найбільше шукали у Великобританії (№26 у чартах), Швейцарії (№28 у чартах), Франції (№19 у чартах) та Німеччині (№11 у чартах), пише Karabas Live.

Читайте також: Британський видавець пояснив, чому на Євробаченні-2017 перемогла Україна

Великий британський музичний журнал NME написав: "Після дупи і до оголошення переможця виступала електро-фолк група ONUKA. Вони вкрали майже все шоу своїм убивчим міксом традиційного фольку, сурм і серйозних техно-вайбів. 12 очок від нас".

Однак українці, які дивилися фінал Євробачення-2017 на телеканалі UA:Перший, замість виступу ONUKA побачили рекламу.

Виступ ONUKA у фіналі Євробачення-2017:

Нагадаємо, український гурт ONUKA виступив у фіналі пісенного конкурсу Євробачення-2017 як запрошений гість. Однак українські телеглядачі так і не змогли побачити виступ гурту, який перекрила реклама.

Пізніше телеканал "UA:Перший" пояснив, що запустив рекламу під час виступу ONUKA на Євробаченні-2017 через зобов'язання перед рекламодавцями.