Історія про унікальність: відомий бренд одягу зняв у своїй рекламі людей різного віку
4 квітня 2017,
19:12
Читать новость на русском
Іспанський бренд Mango запустив рекламу кампанію "A Story of Uniqueness".
Особливістю нової колекції одягу стало те, що вона пропагує любов до себе у будь-якому віці та свою унікальність.
В зйомках взяли участь чоловіки та жінки різного віку. У ролику знялась 63-річна викладачка та автор блогу про моду Лін Слейтер, 29-річна індійська модель Буміка Арора та сестри-музиканти Стаз і Міша Ліндес.
Читайте також: Голлівудські зірки одягнули українські вишиванки: фото з прогулянок
Окрім того у відео також засвітилась династія моделей і Нідерландів: 53-річний Андре та 19-річний Паркер ван Ноорд. Детальніше познайомитись із героями прокту можна на офіційному сайті компанії.