На рожевому хіднику серед пшеничного поля: Jacquemus представив вражаючу літню колекцію

12 січня 2021, 20:17
Читать новость на русском

Французький відомий бренд Jacquemus випустив рекламну кампанію весняно-літньої колекції під назвою L'amour. Над фантастичною зйомкою працював фотограф Олівер Хедлі Пірч.

Презентацію колекції Симон Порт Жакмюс провів у пшеничному полі у французькому національному парку Векс, пише L'officiel. На показ модельєр запросив 100 гостей, серед яких модель Тіна Кунакі та акторка Ізабель Аджані.

Вам це буде цікаво Шахові штани та одяг в клітинку: які речі з гардеробу принцеси Діани будуть актуальними навесні

Нова колекція Jacquemus присвячена тим людям, які зазвичай залишаються за кадром, тобто команді Симона Порта Жакмюса, що створювала цю колекцію в умовах самоізоляції через пандемію.

Одяг весняно-літньої колекції представлений у ніжних та нейтральних кольорах. Моделі позували на рожевому хіднику, який розмістили в пшеничному полі.

Реклама літньої колекції: дивіться відео онлайн

Шанувальницям бренду дизайнер запропонував романтичні літні сукні в тон пшениці, лляні костюми, ефектні кроп-сорочки з вирізами.

Що ж стосується чоловічого одягу, то тут основу складали оверсайз-костюми, брюки-карго, бермуди і бестселер бренду – сорочки з принтами, в яких відчувається вплив живопису Пікассо і Жоана Міро. Також Жакмюс показав нову варіацію сумочки Chiquito Noeud.

Реклама літньої колекції Jacquemus


Реклама весняно-літньої колекції L'amour / L'officiel


Реклама весняно-літньої колекції L'amour / L'officiel


Реклама весняно-літньої колекції L'amour / L'officiel


Реклама весняно-літньої колекції L'amour / L'officiel


Реклама весняно-літньої колекції L'amour / L'officiel


Реклама весняно-літньої колекції L'amour / L'officiel