Від одягу для робітників до світових подіумів: коротка історія деніму
Ніхто з нас не уявляє свого життя без джинсів. Денім у різноманітних варіаціях щороку представлений на світових подіумах у колекціях знаних брендів. Тисячі інфлюенсерів та зірок вигадують все нові способи, як можна стилізувати джинси. Проте не всі знають, яким було першопочаткове призначення цих щільних штанів.
Річ в тім, що джинси – це продукт промислового розвитку. В цей час американські добувачі золота потребували міцного та зносостійкого одягу. А такі бренди як Levi's, Diesel і Wrangler допомогли задовольнити цей попит. Саме про них 24 Канал разом з мультибрендовим магазином стокового одягу Obnova розповість далі.
До теми Цей одяг носять всі інфлюенсери: речі, які потрібно докупити взимку
Levi's: початок легенди
В середині XIX століття, в розпал золотої лихоманки, дістати хороші штани для важкої роботи у Каліфорнії було важко. Потреба у них була величезна, а пропозиція – обмежена. Саме у цей час на арену зайшов відомий тепер на весь світ Леві Стросс – засновник бренду Levi's.
Леві та його родина емігрували в США з Баварії. Брати чоловіка торгували тканинами у Нью-Йорку, тож винахідливий промисловець повіз їхній товар на Західне узбережжя США, у Сан-Франциско. Спочатку тканину розкупили на намети для золотошукачів. А у 1873 році разом із талановитим кравцем Джейкобом Девісом Леві Стросс створив з цупкого матеріалу перші джинси. Підприємці використовували бавовняний денім, а особливість штанів була у тому, що кишені кріпилися мідними заклепками. Завдяки цьому їх було неможливо відірвати під час роботи.
З часом бренд Levi's зробив джинси доступними для широкої аудиторії. А завдяки голлівудським фільмам та рок-н-рольній культурі ця річ стала одним із символів американської культури та свободи.
До речі, слово "джинси" походить від "Genes", що з італійської означає "Генуя" – місто на півночі Італії, звідки в кінці XIX століття везли тканину для масового виробництва штанів.Протягом десятиліть Levi's випускав моделі, що задавали стиль і стали легендарними. Йдеться про моделі 501, 505, та інші, за якими полюють модники й сьогодні. У 21 столітті бренд залишається в лідерах світового ринку деніму. Він не лише підтримує традиції, а й уважно відстежує сучасні тенденції – трендові покрої, матеріали і посадки.
Wrangler: спадщина США
У 1897 році 20-річний C. С. Хадсон залишає ферму у штаті Теннессі і шукає щастя в новоствореному містечку Грінсборо, що у Північній Кароліні. Він знаходить роботу на заводі – шиє ґудзики за 25 центів на день.
У 1904 році робоче місце Хадсона закривається, тож він разом з братом і колегами купує швейні машинки і створює компанію Hudson Overall Company. Виробництво спеціалізується на одязі для ковбоїв, а працює з мансарди над продуктовим магазином. Не важко здогадатися, що це історія про кропітку працю і великий успіх простих робітників. Назву Wrangler виробництво собі взяло аж через 40 років роботи.
Спочатку це був американський бренд, але згодом він став світовим лідером у виробництві джинсів. У 1996 році кожен четвертий чоловік у США носив саме ці джинси.
Wrangler віддзеркалює спадщину ковбойського Заходу. Його обирали найвідоміші зірки родео у США. А американський кіноактор Гаррісон Форд навіть одягнув джинси Wrangler на власне весілля з Калістою Флокхарт.
Однією з ключових особливостей цих джинсів є міцний денім. Добре оброблені шви та ретельно продуманий крій роблять джинси Wrangler зручними та довговічними. Сьогодні їх люблять ще й за те, що вони стали частиною культури добробуту й дарують відчуття впевненості у собі.
Diesel: стрімкий розвиток
Diesel – це італійський бренд, що перетворив зручний повсякденний одяг на модне вбрання. Його у 1978 році заснував Ренцо Россо. Diesel швидко завоював світову популярність завдяки неперевершеному розумінню моди.
Бренд став визнаним експертом у створенні ексклюзивного деніму. Їхні речі приваблювали авангардним стилем, провокативним духом та інноваціями. У 2010-х роках Diesel організував відому рекламну кампанію "Be Stupid", яка заохочувала споживачів ризикувати та виходити за межі розумного життя. Але навіщо далеко ходити – минулого літа бренд випустив колекцію "Острів насолод". Її головним меседжем стали слова: "Будь-які бажання та дивацтва вітаються, осуд – ні". Вицвілий джинс у корсетах, камуфляж, що відривається, штани карго – таку тенденцію цього року задає найбільш трендова компанія у денімі.
Бренд співпрацює з видатними художниками, дизайнерами та музикантами – створює унікальні колекції, які поєднують італійську елегантність із сучасними віяннями.
Де українці можуть придбати джинси від найвідоміших виробників
Якісний денім – запорука стильного зовнішнього вигляду та впевненості у собі. Тож до вибору нової пари джинсів варто підійти з максимальною уважністю. Звернути увагу найкраще на відомі бренди, які шиють одяг як для чоловіків, так і для жінок, а також для малечі. До того ж в них представлено широкі розмірні сітки, класичні моделі та трендові варіації деніму.
Придбати джинси від відомих на весь світ виробників можна у мультибрендовому магазині Obnova. Він представлений в багатьох містах України, тож шопінг буде комфортний для кожного.
До того ж тут пропонують лише оригінальні моделі легендарних брендів та неймовірно багато доповнень до основної покупки, наприклад, ременів. Тож гарантуємо, що шопінг буде вдалим та яскравим.