Донька Мадонни стала обличчям Marc Jacobs: стильні кадри рекламної кампанії

17 лютого 2021, 12:04
Читать новость на русском

Джерело:

WFC

24-річна донька Мадонни Лурдес Марія Чікконе-Леон стала новим обличчям американського бренду Marc Jacobs. Танцівниця і модель знялася в рекламній кампанії бренду сезону весна-літо 2021.

Донька Мадонни та її ексбойфренда актора Карлоса Мануеля представила речі з останньої колекції Marc Jacobs.

Цікаво Юлія Пеліпас показала бездоганний образ у штанному костюмі: фото

Знімав нову рекламну кампанію фотограф Бріан Капоцці. Лурдес Леон позувала у кроп-топі та мініспідниці з квітковим принтом. Також модель знялася у чорних шортах та жакеті. Лурдес одягнула незвичне бра, що було прикрашене великими бутонами троянд. Дівчина також постала перед камерою зі знаменитими сумками-тоут з короткими ручками.

За словами представників бренду, безмежний талант Лурдес ідеально відображає юний дух і безкомпромісне відчуття індивідуальності, властиві колекції весна-літо 2021.

Дебют Лурдес Леон відбувся в модній індустрії відбувся у 2018 році на показі Gypsy Sport, а вже у 2020 році вона підписала контракт з агентством CAA. На її рахунку вже є співпраця з такими брендами, як Juicy Couture, Stella McCartney, Miu Miu, Converse, MadeMe і Miaou.