50 відтінків рожевого: інтер'єр магазину зі Словенії, який впливає на психіку – фото

5 серпня 2020, 15:17
Читать новость на русском

Архітектурній компанії AKSL arhitekti довірили реновацію 3-го поверху відомого в Любляні універмагу NAMA, який відкрили ще у 1939 році. Третій поверх старого універмагу повністю присвячений бутіку жіночої нижньої білизни. Нова концепція пропонує зробити магазин в різних тонах рожевого кольору та збільшити кількість клієнтів.

Магазин є одним з найпопулярніших не лише в столиці, але й в усій Словенії, повідомляє Archdaily.

До слова: "Мармеладний ресторан": дерев'яний інтер'єр маленького закладу в Канаді

Простір тут за допомогою ескалаторів та сходів розділений на дві частини. Праворуч магазин зазнав серйозної переробки, адже служить виставковим залом, натомість ліворуч збережено певний прагматизм – тут розташовані приміряльні кімнати.


Кожна зона має свій відтінок рожевого / Фото Archdaily

Загалом весь простір тут зонований за допомогою відтінків рожевого. Так, посередині усього магазину розташована стійка касира, за якою є велика блідо-рожева штора.


Виставковий зал зроблений в темніших відтінках / Фото Archdaily

Також у світлих тонах оформлені приміряльні кімнати, які вже в коридорі змушують жінок почувати себе в магазині комфортно.


Підлога та стеля тут мають однаковий відтінок / Фото Archdaily

Підлога в бутіку покрита лінолеумом яскравого відтінку, в такому ж кольорі тут оформлена стеля. На підлозі також розташовані острови з килимів, над якими висять світильники із золотими вставками.


Кожна деталь в магазині продумана / Фото Archdaily

Читайте також: Приємний та просторий: в Лос-Анджелесі відремонтували 12-поверховий готель – фото

Наміром дизайнерів було створити приміщення, яке б психологічно впливало на жінку. Простір покликаний змушувати клієнток довше залишатись в магазині, а отже збільшити імовірність покупок.

А підібрати камін, який ідеально впишеться в ваш дизайн, можна за посиланням