Без дизайнера: штучний інтелект створить для бренду одягу Tommy Hilfiger нову колекцію
Торгова марка Tommy Hilfiger вирішила почати співпрацю з компанією IBM і Технологічним інститутом моди в Нью-Йорку, де розробила проект Reimagine Retail, – у ньому штучний інтелект зможе створювати колекції замість дизайнерів.
Про це пишуть у Fashion Network.
Представники американського бренду Tommy Hilfiger вважають, що штучний інтелект може ідентифікувати майбутні тенденції швидше, ніж галузеві інсайдери, через що довірять йому створення нових образів. А тому запровадження Reimagine Retail є важливим кроком для поліпшення одягу марки.
Ми хотіли забезпечити наступне покоління працівників сфери рітейлу новими можливостями і навичками, створити обізнане джерело натхнення за допомогою штучного інтелекту,
– розповів Евері Бейкер, бренд-директор Tommy Hilfiger.
Одяг марки Tommy Hilfiger
Як зазначають у виданні, співробітники інституту моди завантажили принти з архівів бренду в спеціальну програму, а та в свою чергу видала нові кольори, візерунки і форми речей, які будуть використані в наступних колекціях.